OGŁOSZENIE O
KONKURSIE
Dyrektor Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki
Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji Centrum
Rehabilitacji w Górznie ogłasza konkurs
na stanowisko:
Kandydaci na w/w stanowisko
winni posiadać kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 20
lipca 2011 r. w sprawie kwalifikacji wymaganych od pracowników na
poszczególnych rodzajach stanowisk pracy w podmiotach leczniczych niebędących
przedsiębiorcami z dnia 20.07.2011 r. (Dz. U. z 2021 poz. 2359).
Kandydaci winni składać
dokumenty określone w § 12 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 6 lutego 2012
r. w sprawie sposobu przeprowadzania konkursu na niektóre stanowiska
kierownicze w podmiocie leczniczym niebędącym przedsiębiorcą (Dz. U. z 2021 r.
poz. 430):
1.
podanie o przyjęcie na stanowisko objęte
konkursem,
2.
dokumenty potwierdzające kwalifikacje zawodowe
do zajmowania stanowiska,
3.
prawo wykonywania zawodu,
4.
opis przebiegu pracy zawodowej,
5.
inne dokumenty, w szczególności potwierdzające
dorobek i kwalifikacje zawodowe kandydata,
6.
zaświadczenie o niekaralności,
7.
oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie
danych osobowych w celu przeprowadzenia postępowania konkursowego na stanowisko
objęte konkursem.
Dokumenty należy składać drogą
pocztową lub osobiście w sekretariacie SPZOZ MSWiA Centrum Rehabilitacji w
Górznie w terminie 21 dni od daty ukazania się ogłoszenia na adres:
Górzno 63,
64-120 Krzemieniewo
Na kopercie kandydat umieszcza
swoje imię i nazwisko, adres i numer telefonu
kontaktowego oraz adnotację: „Konkurs na stanowisko Przełożonej
Pielęgniarek”.
Materiały informacyjne o stanie
prawnym, organizacyjnym i ekonomicznym podmiotu leczniczego udostępniane są do
wglądu w sekretariacie SP ZOZ MSWiA Centrum Rehabilitacji w Górznie.
Otwarcie
i rozpatrzenie ofert nastąpi w ciągu 30 dni od upływu terminu składania ofert.
O
terminie i miejscu przeprowadzenia konkursu kandydaci zostaną powiadomieni
indywidualnie.