SP ZOZ MSWiA Centrum
Rehabilitacji
w Górznie
Górzno 63,
64-120 Krzemieniewo
(powiat leszczyński,
województwo wielkopolskie)
tel. +48 65 536 12
00, fax +48 65 536 94 52
Górzno,
dnia 20.02.2024 r.
(miejscowość i data)
ZAPYTANIE
CENOWE
Zamawiający:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki
Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji Centrum
Rehabilitacji w Górznie
zaprasza do złożenia
ofert na:
1.
Przedmiot zamówienia: „Modernizacja pomieszczeń w SP ZOZ MSWiA Centrum Rehabilitacji w Górznie”
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią
załącznik nr 1 (opis robót budowlanych modernizacji pomieszczeń: gabinet
masażu, korytarz, gabinet przełożonej, łazienka, pokój lekarzy) i załącznik nr
2 (Przedmiar) do Zapytania cenowego.
2.
Termin realizacji zamówienia wynosi 4 tygodnie licząc od dnia podpisania
umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia.
3.
Okres gwarancji: 24
miesiące.
4.
Miejsce złożenia oferty: SP ZOZ MSWiA Centrum
Rehabilitacji w Górznie, Górzno 63, 64-120
Krzemieniewo.
5.
Termin złożenia oferty: 28.02.2024 r., godz. 10:00.
6.
Termin otwarcia ofert: 28.02.2024 r., godz. 10:15.
7.
Warunki płatności: przelew w ciągu 30 dni od dnia
otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT, po odbiorze przedmiotu
zamówienia, zgodnie z umową.
8.
Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Stanisław
Stiller, Zbigniew Klimasz, tel. 65 53 61 208.
9.
Sposób przygotowania oferty: ofertę należy złożyć wg
wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do
niniejszego zapytania cenowego (formularz ofertowy), w formie pisemnej, w
języku polskim. Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę (nie dopuszcza
się ofert wariantowych). Do złożonej oferty należy załączyć wszystkie
załączniki wymienione we wzorze formularza ofertowego (załącznik nr 3 do
Zapytania cenowego).
10.
Sposób rozliczeń: wszelkie rozliczenia związane z realizacją
niniejszego zamówienia dokonywane będą w PLN.
11.
Pozostałe warunki Zapytania Cenowego:
a)
Ofertę można złożyć w formie pisemnej w zamkniętej
kopercie opatrzonej napisem: „Oferta na modernizację
pomieszczeń w SP ZOZ MSWiA Centrum Rehabilitacji w Górznie” lub można przesłać drogą elektroniczną z
załączonym zaszyfrowanym plikiem z ofertą i załącznikami (skany podpisanej oferty
i załączników) na adres: kontakt@rehabilitacjamsw.pl
W mailu zawierającym ofertę z wymaganymi załącznikami należy podać hasło do
zaszyfrowanego pliku.
b)
Zamawiający dopuści tylko oferty kompletne, obejmujące
wykonanie przedmiotu zamówienia w całości, zgodnie z opisem przedmiotu
zamówienia zawartym w
załącznikach nr 1 i 2 do niniejszego zapytania cenowego.
c)
Oferta, która nie spełnia warunków niniejszego
zapytania cenowego zostanie odrzucona. W razie wątpliwości co do warunków
złożonej oferty, Zamawiający może wezwać Oferenta do złożenia wyjaśnień lub
uzupełnienia oferty.
d)
O wyborze oferty decydować będzie kryterium najniższej
ceny (cena oferty brutto) przy spełnieniu wymaganych warunków. Cena powinna zawierać
wszelkie przewidywane koszty związane z realizacją umowy, w tym koszty dojazdu
oraz zakupu i dostawy materiałów niezbędnych do wykonania zamówienia.
e)
Termin związania ofertą: 30 dni od terminu otwarcia
ofert.
f)
Niniejsze zapytanie cenowe nie jest równoznaczne ze
złożeniem zamówienia.
g)
Złożenie zamówienia następuje z chwilą zawarcia z
wybranym Oferentem, umowy według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do
Zapytania cenowego.
h)
Zamówienie następować będzie do wysokości środków
finansowych przeznaczonych na ten cel w planie finansowym SP ZOZ MSWiA Centrum
Rehabilitacji w Górznie.
i)
Zamawiający zastrzega sobie prawo niewybrania żadnej
oferty, bez podania przyczyny.
j)
Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania przetargu
lub zmiany jego warunków, bez podania przyczyny.
k)
Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru dwóch lub
więcej ofert w celu prowadzenia negocjacji z wybranymi Oferentami. W takim
przypadku Zamawiający wybierze najlepszą ofertę po przeprowadzonych
negocjacjach.
Załączniki
do zapytania cenowego:
1)
Opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1,
2)
Przedmiar – załącznik nr 2,
3)
Formularz ofertowy – załącznik nr 3,
4)
Wzór umowy – załącznik nr 4.